Trevlig dag!

Började morgonen med att gå upp 7:45 på min lediga dag?!
Var ju tvungen o följa med Jonas och lämna bilen på volvo, de
skulle byta några grejer på den. Efter det så åkte vi till Mcdonald´s
och tog drive in frukost.. åkte hem och mumsa i oss den ;)

Sen skulle jag träffa Sofie på stan vid 12:20, vi har inte träffats
på ett bra tag så nu bestämde vi att vi skulle ha en "soffan & Petra"
dag <3 vi knallade runt på hindersmässan och tittade runt. Hittade inget
förutom brända mandlar :D mums! Sen när vi hade gått klart på stan så
åkte vi till La gondola och köpte med oss pasta som vi åt hemma hos mig,
var verkligen super gott och super billigt haha kosta bara 35:-   :P
Vi fikade sen en stund tills vi bestämde oss för att åka vidare hem till
Sofie´s mamma. Jag har inte varit i deras nya hus så det var kul att få se
hur dom bor, jätte fint! Ja vi satt där och babbla på ett bra tag, sen vid halv 8
så åkte jag hem igen för att äta mat med gubben :)
Och ikväll så har jag och Rosie varit hemma hos Sally på fika, hon hade
gjort kladdkaka som vi åt, göttans :) Så denna dag har varit väldigt fart-fylld
haha har typ inte varit hemma så mycket men nu känner jag hur trött jag börjar
bli så jag ska springa in och lägga mig i sängen nu medans jag är trött, vill
inte bli pigg för då kommer jag aldrig kunna sova :P

Imorgon blir det träning med Sally, härligt värre! haha

GODNATT! PUSS

Kommentarer
Postat av: bee

låter som att du haft en toppen dag =) härligt

jag ringer o trackar dej lite sen puss

2009-01-30 @ 17:32:10
URL: http://beeparsa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0