Tillbaka igen ;)

Haha har fått massa klagomål om min kassa uppdatering :O
så nu tog jag mig i kragen till att skriva lite kort o gott om vad jag
har haft för mig de senaste dagarna.

Lördags: Vi tjejer var ju som sagt bjudna hem till Rosie
på för fest. Vi drack gott och käkade en underbar smörgås-tårta
som Rosie´s mamma hade gjort, fy satan vad god den var! Sen
festade vi på och jag hade super duper kul ;) det vart väl lite
för mycket då vi började köra fia med knuff, med shot glas.
Jag lär mig ALDRIG att inse att jag inte kan ta så många shottar
som jag gjorde :/ o självklart vart jag lite för rund om fötterna hahah så
vid halv 12 tiden var det dags för mig att åka hem och nanna kudde medans
dom andra tjejerna shejkade ass inne på klaras, buhuuu. Dom säger att det
inte var skoj där inne, men daahh! såklart det inte är kul utan mig :P (egen kär).
Ja så såg min lördag ut...

Söndag: Vaknade strax efter 10 nångång och började då fundera på vad
som hade hänt kvällen innan, kom jag ut på krogen eller inte? hm haha
tilllslut kom ja på att jag fick åka hem :( ringde Rosie eftersom jag insåg att
min mobil var borta, typiskt mig att slarva bort den. Hon berättade då
om allt som hade hänt på kvällen och jag garvade ihjäl mig, usch att jag kan
bete mig så hahaha heeelt amazing. Yeye... senare på eftermiddagen åkte
jag, Jonas och hundarna ut i skogen och grillade körv :) mys-pys. Och
vid 17-tiden kom Linda, Bastian, brosan + hans tjej hem till oss och fikade
lite.. var skoj & Bastian var lika underbar som vanligt <3

Måndag: Jobbade kväll. Sen efter jobbet så var jag med Beri o Sally,
vi åkte hem till Sally´s mor och fikade. Jätte skoj!

Idag: Var och handlade lite med älsklingen och sen kom Rosie
och Beri hem till mig på fika :)


     

     

     

     

     


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha fylle kajor :P

Man ser, bilderna längre ner blir folket bara fullare och fullare hihi

2009-01-28 @ 08:12:29
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: ~Nina~

Haha :D

Kul att höra av dig lite! ;)

Bilden på mig o linda är ju inte klok!! haha

2009-01-28 @ 09:04:57
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

Va roligt att du skriver ;)

Bilden på mig o nina är bäst :P hehe

2009-01-28 @ 14:12:55
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0