Onsdag..

Idag så har jag roat mig med att städa här hemma, skönt!
Ska jobba kl 15:45 så nu ska jag bara ta det lugnt tills det är dags
att åka iväg. Igår så åkte jag hem till Sofie på en snabb fika, får bli en
längre fika nästa gång ;) var iallafall lika trevligt som vanligt att få
umgås med henne. Tyvärr så ses vi inte så ofta men det ska nog bli
ändring på ;) Sen så träffade jag Sandra vid mc donald´s haha den
bruden är ordagrant beroende av deras choklad dounut :P så vi hängde
där en stund och sen drog vi vidare hem till Linda. Var där ganska länge,
tiden gick så jäkla fort för vi kacklade på som bara den hahah, egentligen
när man tänker efter på vad våra samtalsänmnen kan innehålla så skrattar
jag i hjäl mig :D hahaha men det var skit skoj där också.  Nehe, nu ska jag
fortsätta att surfa runt lite på internet ;) vi hörs mer ikväll... ha det gött!
Puss o Kraaam


   

HAHA fan vad ful man kan vara alltså :P


Kommentarer
Postat av: Nina

Snygga ni är! Haha

2009-01-07 @ 16:26:52
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men va fan!!!! hahaha

2009-01-08 @ 10:52:06
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0