Kalla vintertiden :/

Ussschh va kallt det är ute! var på stan en snabbis på
förmiddagen och det var nog det värsta jag varit med om :P
trodde nästan att jag skulle förfrysa och ändå hade jag tagit på
mig varma kläder. Varför skulle snön komma nu för? det räcker
om det kommer snö till julafton men nu tycker jag att det kan bli
sommar igen :D Tycker synd om mina vovvar som inte alls har nån
lust att gå ut på morgonen haha men dom måste ju ut och rastas.
Snart ska jag bege mig till jobbet och sen ikväll blir det väl lugnt,
ska nog tvätta tror jag....

Hörs sen! Puss o Kraam

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, var också ute en sväng med Eya. Hon sov helt inpackad i vagnen men jag frös ihjäl! ;)

2009-01-05 @ 15:29:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjabba! Va fan hände med dig igår? Jag var vaken länge igår hehe till typ 1. Va händer idag då? puss

2009-01-06 @ 10:30:16
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0