Hej... HEJ... Hej

Började dagen med att damsuga lite här hemma igen. Ni som har hundar
som hårar mycket vet ju att det behövs typ varje dag.. usch jobbigt men men.
Sen så ville Sandra att jag skulle följa med henne till Willy´s och handla mat,
snäll som jag är så hängde jag på :P haha... Det va skojsigt. Vi gick också
in en sväng på marieberg så jag kunde handla mitt puder, hittade även
rosa strumpbyxor som jag ska ha på mig på lördag. Vi ska på för-krök
hemma hos Rosie och sen blir det utgång med tjej-ligan, fifan vad
kul vi ska ha :) vi ska fira Rosie´s födelsedag i efterskott.
Idag är det många som har hört av sig till mig o är sugna
på att hitta på nåt, så vi får se vad som sker men nåt skoj blir
det nog allt ;) ska lägga upp lite bilder på mig o Sally när vi va på
Willy´s hahah så mobbade :P  hörs sen! Pusss


         

        
                                     
                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha bäst för-krök :P

Roliga bilder, kul för andra o se hur man handlar mat. "Vill du ha lite yoghurt"?

:D

2009-01-22 @ 20:44:44
Postat av: Linda

Hahaa Typiskt Sandra att ta all lääängst bak i hyllan :P

2009-01-22 @ 22:34:32
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0