Äntligen en lugn stund :)

Ja, idag så har jag och Jonas rensat ut all skit här hemma.
Vi började typ vid 17-tiden och höll på fram till 22 för Jonas skulle
iväg och ändå så var vi inte helt klara. Jag har fixat ochg donat ända tills nu,
var tvungen att bädda rent i sängen, stryka gardiner och dukar och så självklart
fanns det ju disk att ta hand om haha. Vi slängde en massa kläder, skor och
annat bråte som bara har legat här hemma och skräpat. Vi kastade 6 stora svarta
sop-påsar med bara mina kläder och skor, gjorde faktist lite ont i hjärtat att behöva
slänga så mycket haha men det var ju ändå såna grejer jag inte använder så mkt.
Och medans vi ändå höll på så tog jag samtidigt ner alla jul-saker så nu är det ingen
jul kvar hemma hos oss :( blir ju inte lika mysigt här hemma men men.
Nu ska jag gå och sova, ser nu att klockan är ganska mycket...
Gonatt och sov så gott! Puss o Kraam


kort på oss innan bio´n igår :)

   

Kommentarer
Postat av: linda

Hehe tackar :)

Kul att du fick hoppa in o jobba :P

pratar ju med dig i tele nu så jag skriver inge mer :P

pussiluss

2009-01-12 @ 09:43:47
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

FAN VA HETA VI ÄR!! shit det borde vara olagligt :P

2009-01-12 @ 12:00:02
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Marre

Tjohoo!

nu ska ja flytta från tomtebo.

har fått en ny lägenhetn på Klockarhagen så nu blir de fest där istället ;)

Puss å kram

2009-01-13 @ 17:30:18
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0