Snart läggdags...


Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag påbörjar min skönhetsömn :p
Idag så vaknade jag till väckar klockan strax efter 8 nångång, skulle upp
för att åka iväg o träna. Jag låg en stund och drog mig isängen haha kände
verkligen inte för att gå upp. Jag var konstigt nog pigg men det va bara så himla
skönt att ligga under täcket och mysa =) Då kom älsklingen in med frukost
på sängen till mig <3 sen tyckte han att det var dags för mig att gå upp men jag
ville inte hahah så då började han dra av mig täcket och då var jag till slut tvungen
att gå upp iallafall hehe. Jag ringde då Sandra men hon hade försovit sig så vi
bestämde oss för att ta träningen imorgon istället. Så jag åkte hem till Nina en stund
alltid trevligt =) Sen var det dags att åka hem för att göra det sista innan jag åkte
iväg o jobbade. Denna dag har faktist gått jäkligt fort, en bra dag med andra ord :D
Nu ska jag sova och sen jobba en dag-tur imorgon.....

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0