God morgon gott folk!

Nu sitter jag hemma hos mamma. Jag har varit på vårdcentralen nu på
morgonen för att ta cell-prov, skönt att ha det gjort nu =) så då passade
jag på att åka hit för att umgås o käka lite frukost med mor min hehe.
Ska färga håret på henne sen, vi måste först åka iväg till affären för att
inhandla det vi behöver. Sen åker jag nog hem och städar lite tror ja :P
o sen i eftermiddag ska jag iväg till jobbet. ungefär så ser min dag ut :)
haha satt o kollade lite på bilder som mina föräldrar har på datorn o då
hittade jag en bild på min bror där han posar med "jim carrey" när dom
var på nåt vaxmuseum i Italien tror jag det va.... ser lite äkta ut hehe.






nu har mamma dukat upp värsta frukost bordet :D så nu blir det maaat ;)
hörs sen! Puss o Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0