Torsdag den 3/12

Idag är jag ledig :) men började dagen med att
gå upp 06:15 haha, åkte med pappsen till volvo
så han fick på sina vinterdäck. Efter det så åkte jag
hem och låg i sängen och tittade på tv en stund med
älsklingen <3 Sen bestämde jag och Nina att vi skulle
ses och hitta på nåt, så nu är jag hemma hos Nina. Hon
gick precis ner till dagiset för att hämta hem Eya, lill skrutten.
Får se vad vi ska göra nu, om vi blir kvar här eller kanske drar
oss ut nånstans. Senare i eftermiddag ska jag umgås med min
gubbe :) han jobbar natt idag så då ska vi passa på och göra
nåt tillsammans.... Så ser väl min dag ut än så länge... ska ni
andra göra nåt skoj idag? Nu sitter jag och kollar igenom lite gamla
kort som nina har på sin dator :D ska se till och lägga upp några nu
hihi.... ha en kanon bra dag!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0