Ons....

Idag har jag tvättat en massa och även hunnit städat
undan lite.. tänkte ta det mer ordentligt imorgon innan
folket kommer ;) Igår var jag iväg och handlade det mesta
inför imorgon.. men självklart så glömde jag nån enstakat
grej hehe men det kan jag ta imorgon förmiddag. Jag köpte
två roliga spel som vi ska köra imorgon :) kommer nog bli
skit skoj! Hittade också en super söt klänning som jag ska ha
imorgon :D hade nästan gett upp hoppet om att hitta nåt men så
gick jag in i första bästa affär och wips så hängden den där haha
helt perfekt och jätte snygg! Nu ska jag in i tvättstugan igen och
sen är det dags att rasta hundarna... Ska jobba sen i eftermiddag
så det händer inte så mkt mer idag... skönt det med :)

Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ne, har inte hunnit handla något.. Vi ska iväg om ett par timmar.

Jo det blir ju rätt mycket att göra imorgon men som tur är så är allt sånt man kan äta kallt och kan förberedas redan på morgonen. Sen har jag ju tvingat salah att ta hand om Eya hela dagen haha



Skönt att du hittade en klänning till slut!

Jag vet fortfarande inte vad man ska ha på sig :/

2009-12-30 @ 14:26:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0