Nyss kommit hem....

Så skönt det var att komma innanför dörren här hemma
efter en cykelfärd i minus grader :/ känner hur ansiktet
typ har förstelnat :P haha needå men mössa måste jag ha
annars har jag nog inga öron kvar. Idag har det varit en
lugn dag.. har varit hemma och inte gjort ett skit :) skönt
med såna dagar också hihi, ja och sen har jag jobbat ikväll.
Nu har hundarna fått deras kvällis och strax är det dax att gå
ut med dom.. måste bara värma mig en stund först :D Åh
jag längtar efter att få sätta upp julgranen!! hehe men ska nog
lungna mig i ett par dar till iallafall.. kanske blir nåndag efter helgen.
Många tar fram deras granar bara nån dag innan julafton men jag
vill gärna ha den uppe ett tag.. är ju så himlans mysigt! :) det är nog
det bästa med hela julen, att det blir såå mysigt i alla husen och ute
med all belysning <3 Måste köpa hem glögg och pepparkakor kom jag
på nu... det är ju så gott att smaska på såhär på kvällen med massa
tända ljus ;) jaha, undra om jag ska ta och gå ut med hundarna och sen
laga lite mat... tänkte göra klar mat så vi har tills imorgon så slipper jag
göra det då... har möte strax innan jobbet så då kan jag slappa lite på
förmiddagen istället :)


Hoppas ni alla har haft en bra dag! och sov så gott ;)

Kommentarer
Postat av: linda

Det va bara gamla bilder på Bastian :) Men jag ska nog leta upp bilder på oss också ska du se ;)

Vad har du gjort idag då?

Puss

2009-12-02 @ 13:25:52
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0