Nu är det slut...

på denna fredags kväll :( synd att dagarna/kvällarna ska
gå så himla fort.. men så är det väl när man har roligt? ;)
Tidigare i dag så var jag iväg på julbord, det var skit gott och
jag är fortfarande mätt haha... kommer nog inte äta på några
dagar nu :P Allt som jag åt var super gott så det var verkligen
jätte bra där.. vi åt på gustavsviks restaurangen. Ja och sen åkte
jag hem och bara tog det lugnt tills Rosie kom hit, då gick vi direkt
up på en promenix med hundarna och sen blev det fika som vanligt.
Nu ska jag strax hoppa i säng.. Ska försöka komma upp ganska tidigt
imorgon och tvätta lite b.la min jacka som är väldigt skitig nu hehe..
har märkt att det skvätter upp lera på jackan när jag cyklar så nu är
det dax för en tvätt :) Åh vad jag börjar längta mer och mer efter jul-
afton nu :) och nyår såklart! hehe då blir det raj raj för fulla muggar :P
Kommer vara med älsklingen och Sofie + kimmo och kanske min bror
och hans tjej om de inte har andra planer... vi sex firade nyår förra året
tillsammans och då hade vi skit kul :D vad har ni för planer till nyårsafton?
Ne, nu ska jag gå och kramas lite med gubben innan jag ska sova...


Godnatt och sov så gott!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi hade en riktigt bra nyårsafton förra året.

Och den kommer bli minst lika bra i år =). Puss på dej gumman!

2009-12-12 @ 09:35:52
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Har inga som helst planer för nyår :/ Tror inte det kommer bli nåt kul heller...

2009-12-12 @ 11:52:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

Du kan vara söt!! ;))

2009-12-13 @ 06:31:32
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hello! denna nyår ska jag sitta ensam med djuren här i min lilla stuga på landet :P o titta på nyårs raketerna genom köks fönstret hehe. Jobba jobba vettu :P

2009-12-13 @ 09:29:58
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0