God fortsättning!!

Hoppas att alla har haft en jätte bra julafton med massa
trevligt! ;) Själv så har jag haft det super bra som vanligt.
Vi åt MASSOR med god mat och sen fick jag en massa julklappar
fast vi hade bestämt att vi inte skulle köpa såå många till varandra.
Men jag är jätte nöjd över allt som jag fick ;) Tack!!
Idag tar vi det bara lungt... måste ta igen sig efter gårdagen heheh
Jag och mamma var in till grannen här igår kväll.. haha vi gick dit
utklädda till tomtar HAHA.. Det var en liten pojke där som ville se
tomten så vi ställde upp och gick dit en sväng, oj vad glad han blev
och visst trodde han på att vi var tomtar :) Han ville bjuda oss på gröt
haha sötnos! Ska lägga in några kort på mamma och mig som tomtar,
men gör det ikväll. Nu ska vi fika lite... sen ska jag kanske gå ut en sväng
med hundarna och busa.... Ha en jätte bra dag så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0