4:de advent...

Sådär nu har jag tänt alla ljusen på staken, känns som att
det var igår jag tände första ljuset hehe. Har egentligen inget
att skriva om men ändå så vill jag uppdatera lite på bloggen :P
Kom nyss in med hundarna efter massa bus i snön :D Så skönt
att kunna ha Hera lös när jag går ut med båda.. Så stolt över min
älskade hund :P Ikväll var vi ute en bra stund, bäst att passa på
nu när det inte är såå kallt ute ;) -8 visar det nu. Imorgon ska jag
upp tidigt för mamma kommer hit och hämtar mig vid 10. Då ska vi
brumma ut mot marieberg och shoppa massa julklappar... Fick förresten
en förtidig julklapp idag :D ett JÄTTE fint handgjort och hand-dekorerat
fat som jag skall ha på mitt vackra köksbord haha... Har länge letat efter
nåt att ha på borde men har inte hittat just det. Men den här passar skita bra
och det var en väldigt uppskattad present... så TUSEN tack!!! :)
Nu ska jag försöka hitta nåt på tv som jag kan glo på... hade ju tänkt att se nåt
avsnitt av paradise hotel men det verkar som att de har tagit juluppehåll :(
Hur ska jag klara mig ända tills den 4 jan?! buhuhuuuu :P


Sov nu så gott allihopa!



ungefär så här ser fatet ut, så jäkla coolt ;)




Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Snyggt fat! :)



Hoppas ni får det roligt i marieberg och hittar en massa fina klappar! ;)

Puss

2009-12-21 @ 10:21:20
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0