Uppdates..

Bilresan upp hit till Mora gick jätte bra, vart bara lite
irriterad sista biten för då hamnade jag självklart bakom
en riktig söl-mask :/ det finns inget värre än såna människor :P
När jag kom fram till mormor så var det full-rulle här. Mamma´s
kusin bor här mittemot och hon har en dotter på 5år som mer eller
mindre typ bor här haha. Hon hade dragit hit hennes kompisar så dom
var här och busade med hundarna. Dom var väl här till typ 20:00 så
nu har vi lite lugn och ro här hemma :P hehe. Jag och mamma ska snart
ut med hundarna och efter det ska jag nog gå och lägga mig, skönare
att komma upp tidigare imorgon....

O på lördag kanske vi får fin besök?? hoppas..hoppas... thithi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0