skit...skit... o skit

Här har vi bara skit väder idag :( Just nu är det väl bara mulet
men tidigare så har det kommit flera regn-skurar så vi har inte
kunnat vara ute så mkt :/ Då blir det att sitta inne vid datorn eller
lösa korsord haha känner mig som en pensionär när jag är här.
Skulle vilja gå och fiska men ja vågar inte gå själv, dels för att det
kanske kommer nån björn + jag vågar inte sätta på masken eller
ta bort & döda fisken om jag skulle få nån... får väl ta det en annan
gång när jag har nån med mig som får fixa allt sånt åt mig :P
Annars så blir det väl lugnt idag... ska se om det är nåt bra på tv
men det är det väl inte.. finns aldrig nåt bra o se nu för tiden.


Jaha, ska väl släppa ut odjuren så de får springa o göra sina
behov innan regnet kommer igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0