Just nu: propp mätt

Usch, har verkligen proppat i mig alldeles för mkt snack´s
så nu mår ja nästan lite illa :/ hehe. Jaha vad har man gjort idag då?
Jag, mamma och moster var ner till byn för att handla lite, köpte även
ett par skit snygga fönster-lampor som jag ska ha i tv-rummet. Har letat
efter lampor i evigheter nu och vem kunde tro att jag skulle hitta dom här..
i särna lixom? :O haha. Efter det så åkte jag med mormor upp till våran andra
stuga som ligger här i Särna fast den ligger lite längre upp, typ nästan i fjällen...
haha svårt o förklara men ändå.  Ja, vi var där uppe en snabb vända, bara för
att kolla läget o så. Nu på kvällen så har vi bara tagit det lugnt framför datorn o tv
så det har varit hur skönt som helst ;) Funderar starkt på om jag ska gå och lägga
mig snart och kanske komma upp lite tidigare imorgon hehe om det nu ska vara
fint väder...så man hinner njuta av solen ett tag ialf ;)


Godnatt & sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Körde ni bubblan upp till stugan lr? ;P Kommer ihåg dom tiderna...när man fick sitta längst bak o slå huvet i taket när Peter körde i ALLA gupp hahahahaaaa

2009-08-09 @ 00:19:43
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Bee

vaa vadå komma hem på torsdag?? vi åker juh lördag morgon...hinner juh knappt träffa dej...de betyder att möhippan e antingen torsdag lr fredag haha eftersom du inte e hemma resten av veckan HEMLIGT...lr så försöker ni vilseleda mej o kidnappa oss på tisdagen när vi går av tåget för linda va liiite för intresserad av vilken tid vi kommer fram haha...jag e för grym alltsååå haha

2009-08-09 @ 20:20:20
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0