Jävlar..

kom på att det är 1 september redan på tisdag!? var har tiden tagit vägen?
Helt sjukt vad allt går så mkt fortare nu när man är äldre :P
får ju snart lite åldersnoja hehe...
Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan och jag har bara suttit här
vid datorn och slappat sen dess. Ska strax ut med hundarna och sen vänta på
min kära gubbe som förhoppningsvis kommer hem från jobbet om ett litet tag.
Har knappt sett varandra under helgen så nu blir det kram & puss kalas när
han kommer hem ;) Imorgon ska jag jobba kväll, har ingen aning vad jag ska göra
på för-middagen.. förhoppningsvis så kanske vi kan hämta hem vårt nya köksbord
o stolar :D om dom nu har fått in det förstås. jaja det återstår att se imorgon annars
hittar jag nog på nåt annat roligt :)

Sov gott så hörs vi imorgon igen ;) toodilooo

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag och Eya kan komma över o hälsa på ;)

2009-08-31 @ 00:21:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0