I Dalarna...

Hej alla! :)

Tåg resan upp till mora igår gick hur bra som helst.
Jag sov nästan under hela resan ;) det var inte alls
många som åkte så det var lugnt och skönt.
Så igår när jag kom fram så gjorde vi inte så värst
mycket, kollade på tv´n och hade det skönt. Idag så har
vi åkt vidare upp till särna :) så här ska vi vara tills jag åker
hem, får se när jag åker har inte bestämt mig ännu.
Härligt väder har vi haft nu i två dagar så det känns såå
skönt, ett tag så trodde jag verkligen att sommaren var över,
men jag kanske får några fler soliga dagar under min sista
semester tid, kan inte fatta att det snart har gått 4veckor?!
Börjar jobba den 17 aug så det är ialf några dagar kvar ;)

Annars har det väl inte hänt nåt annat så tyvärr blir detta inlägg
lika tråkigt som de andra :P har verkligen idé troka på vad man kan
skriva om (?) o så har jag inga mer roliga kort att lägga ut heller :/
måste börja ta tag i det där nu, mer bilder ska det bli! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0