Godnatt

Nu har jag packat klart så nu är allt färdigt
inför resan till mormor imorgon :) ska åka tåg
upp till mora :/ gillar inte att åka tåg men så får det
bli. Idag så var jag och Linda iväg och köpte två små
marsvin som jag ska frakta med mig på tåget haha det
är till mammas kusins lilla dotter :) så hon blir nog super
glad imorgon när hon kommer hem från dagis och ska få
sina marsvin hehe. Just nu ligger dom och sover i buren,
stackarna har varit skräckslagna hela dagen :P
Ikväll så var jag, Linda, Rosie och Maria som är ifrån sthlm
ute på en skön kvälls prommenad runt rynningeviken..så skönt
att gå en sväng om man bortser ifrån alla mygg :(

Ne, nu måste jag gå och sova så jag orkar upp, tåget går 9:47


Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0