Bilder...

Tänkte lägga upp lite bilder :) Börjar med golf-bilderna då jag,
pappa, Jonas, Peter & Hanna spelade mini golf:

      

       

 
Och här kommer några bilder ifrån en kväll då jag, Linda o Rosie
skulle ut, förfestade hemma hos mig:


     

     

     


Lite kort ifrån skåne:

     

     

        

  


Ja och nu kommer det några kort ifrån Öland. Vi skulle ju egentligen
åkt till Gotland men det blev ändrade planer in i det sista. Men vi bodde på
en SUPER fin camping i böda som ligger långt upp på Öland. Vi solade & badade
i havet och nån dag så var vi iväg på shopping. Det var en jätte rolig resa som vi lätt
kommer göra om nästa år men då ska vi stanna längre, man hinner ju inte äns blunda
förrens det är dags att åka hem igen hehe. Blev dock inte så mkt kort :/

     

     

     

     

     


2 Kort från igår kväll då jag & Sofie skulle till strömpis :

  



Sådär då är det iallafall en del kort upp-laddade nu :)
Har blivit så slarvig på att ta kort den senaste tiden så det
ska vi ta o skärpa oss på :P Nu ska jag hoppa i säng, är så trött
så jag ser snart ingenting.  Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0