Att Cykla är förjävla kul egentligen :)

Tänkte faktist på det när jag cyklade hem ifrån jobbet
nu ikväll. Det är otroligt skönt att cykla.. har ju alltid varit
beroende utav bilen men nu känner jag att jag kan cykla mer
än åka bil ;) hurtig eller vad hehe. Ska väl försöka hitta mig en
egen cykel snart så jag slipper låna Sandra´s hela livet :P visst
hon har ju sagt att hon inte behöver den nu på ett tag eftersom hon
är tjock..men ändå. Jaha, imorgon ska jag jobba en dag-tur och sen
efter jobbet ska jag iväg o shoppa med Sandra, sen vet jag inte vad
vi kommer hitta på ;) kanske åka hem till Linda o fika en sväng ?
får helt enkelt se hur det blir. Hoppa iallafall att dom ringer imorgon
o säger att möblerna har kommit :D fan vad jag tjatar om de förbannade
köks möblerna hela tiden hehe men vill sä gärna ha dom NUUU :P

Nu står mina älsklings hundar och glor på mig med deras söta blickar,
vilket betyder : kan vi gå ut nu? hehe de har precis ätit kvälls mat så nu
ska vi ut på sista rundan och sen ska jag mysa ner mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0