Uppe sent igen :P

Trodde faktist att jag skulle gå och lägga mig tidigt
för en gångsskull men icke sa nicke hehe. Idag har jag
haft fullt upp hela dagen. Åkte till öbo kontoret och lämnade
in papper ang den nya lägenheten så nu ska dom "behandla"
det och sen hör dom av sig när det är dags att komma dit och skriva
på kontraktet och säga upp den här lägenheten vi har nu. Att allt ska ta
som tid jämt :/ jaja. Sen så har jag fixat en massa andra ärenden, pysslat
om hundarna dvs borstning + bad så nu är dom fräsha och fina =) Sen
så var det dags för lite mer städning här hemma igen.
Har knappt varit hemma på hela dagen, och då blir man helt slut när
man sen kommer hem och slår sig till ro. Nu på kvälls-kvisten har
min natt-polare Rosie varit här och vi har som vanligt överdoserat med
vårat te drickande :) skit snackade om allt möjligt som vanligt hihi. Imorgon
är det sista arbetsdagen och sen är jag ledig fram tills på måndag, soft eller vad.
Så på torsdag morgon sticker jag till mormor igen =) måste upp till fjällen och bara
ligga och sola o bara ha det skönt. Får se om gubben också hänger med.. beror lite
på hans jobb så vi får se.. hoppas på det iallafall =)

Nu säger jag godnatt så hörs vi mer imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: rosie

Jaaa god natt kompis. Ska med sova nu :P

2009-04-15 @ 02:25:57
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0