Snart dags för skönhetssömnen ;)

Har varit full-rulle idag känns det som hehe. Vi har väl mest varit
på sjukhuset men där imellan har jag gjort lite annat. Jag coh mamma
var en snabbis på stan och kollade runt och sen senare ikväll så träffade
jag Marie-louice. Var himla kul att träffa henne.. vi ses ju inte så ofta tråkigt
nog :/ men vi hann snacka om allt mellan himmel o jord hehe. Ska ju åka upp
hit igen helgen efter påsk så jag får passa på att träffa henne lite mer då :D

Ne nu ska jag sova!  Sov gott!! :)

Kommentarer
Postat av: Marre

ja de va rikigt rolig att träffa dig och som du sa så är det inte så ofta som vi ses..

men ja hoppas vi kan träffas helgen efter påsk då du kommer hit :D

Puss å kram

2009-04-08 @ 14:16:15
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0