På hemmaplan igen...

Kom hem för inte alls så längesen :) Jag, Sandra &
Linda har varit hemma hos Nina ikväll på lite fika, nice!
Känner nu hur trött jag verkligen är haha... så skumt att
man alltid känner av det just när man kommer hem. Men det
är väl för att man slappnar av på ett annat sätt kanske :P
Idag efter jobbet så drog jag iväg en sväng till marieberg för att
handla lite små saker som jag behövde så jag skulle slippa åka
iväg imorgon förmiddag. Då kan jag istället sova ut och bara vara
hemma innan jag drar vidare till jobbet.  Ja, annars har det väl inte
hänt så mycket mer idag :) Nu ska jag äta en majs-kolv och sen gå
och nanna kudden.  

                                          

                                          Godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0