Natt-fikat igång igen :P

Yepp, har haft Rosie här ikväll på en fika stund =)
Som vanligt så snackade vi om ALLT möjligt hehe..
Helt sjuk hur man kan komma in på dom skummaste
diskutionerna ibland :P men alltid lika skoj. Imorgon är
jag ledig igen :D känns som att jag har varit ledig i typ 1
månad haha fast det bara var 5 dagar :P mina planer för
imorgon är väl att åka iväg på en shopping runda, hoppas
på att kunna hitta nåt kuligt :) nehe, om man ska ta o gå och
sova kanske? är iofs inte så himla trött men ändå, lite sömn
vore inte fel. Shit va ja snackar goja nu märker ja... så det bli
godnatt för mej!

Kommentarer
Postat av: rosie

ahahah aaa fan vad mobbad du är :P

Är hemma nu i alla fall, åkte ju o hämta milad från krogen, han skulle trots allt med hem så tidigt. ska skriva ett inlägg jag med strax, god natt Puss

2009-04-09 @ 02:44:34
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0