Härlig dag! :D

Super fint värder ute och humöret på topp, kan det bli bättre?
Idag har jag spelat hög musik hela förmiddagen och bara glidit
omkring haha har egentligen massor jag vill fixa med här hemma
men jag kommer inte till skott :P kanske skiter i att göra något alls,
kan ju ta det imorgon när jag ändå är ledig hela dagen.. får se hur ja gör.
Till helgen blir det nog utgång IGEN hahaha men denna gång med Rosie,
har även försökt övertala Linda att också hänga med så vi får se ;)
Jaha, undra om ja ska ta o gå ut med hundarna nu igen.. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Marre

Tjohoo!

ja nu va det ett bra tag sen! Nu måste vi ta ooch ses snart =)

är hemma från jobbet har åkt oå halsont imorse när ja vakna så kunde ja knappt prata, helt otrligt alltså, kändes som att ja halsat en wiskey eller nå haha hur är det sj?

när planerer du på att komma upp åt nästa gång då?

Puss å kram

2009-04-02 @ 13:05:42
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Nina

Kommer du över imorgon förmiddag på en kopp kaffe? ;)

2009-04-02 @ 15:33:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0