Gårdagen...

Ja, Sandra och hennes kille kom och plockade upp mig + all sprit
och våran mat som vi skulle grilla. Sen åkter vi vidare hem till Rosie där
vi tillbringade kvällen med super god mat och dricka ;D
Rosie hade dukat och fixat såå fint ute på deras altan så det var
som att komma till en lyxig restaurang =) så gullig hon är!
Jag blev då kvällens grill-mästare haha eller mästare är ja väl inte
men det blev rätt bra grillat hehe jag brukar alltid bränna allt när jag
ska försöka grilla :P Vi satt ute och käka och drack några kalla öl och
sen när det började bli kyligt ute så fortsatte festen innomhus.
Vi åkte till Harry´s vid ca 22:30 tror ja, då var det inte så mkt folk där men
bara efter en liten stund så hade allt folk kommit. Jag hade en super bra kväll,
allt var jätte skoj och alltid kul att vi kunde få ihop oss tjejer så att alla kunde
hänga med :) Så tack tjejor för en kanon kul kväll!
Ska försöka lägga upp bilder nu under dagen, gör det så fort ja orkar :P
Nu snart så kommer Sandra till mig så vi ska fika lite och sen åker vi o stor
handlar mat ihop =)


Hörs mer senare! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0