Dags att sova snart...

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag gosar ner mig under
täcket hehe. I förmiddags åkte jag och Rosie iväg en sväng
till marieberg. Jag skulle kolla efter skor men det verkar som
att allt är slut överallt :/ de ända skorna som finns kvar är i strl 40
så det är ju lite surt när man ska ha en 36:a. Får väl se hur länge jag
ska få gå runt i mina slitna sport skor hahah :p
Ja, och nu på kvällen har Sofie varit hos mig, vi har kollat på film.
Den heter waz, den var faktist bra. Till den så hade vi köpt MASSA
snacks, är så propp mätt så jag spricker snart hehe, men vi har haft
en jätte mysig kväll... kul att du kom sötnos ;)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0