Natti natti... ;)

Har precis kommit in med hundarna från kvälls prommenaden.
Ska snart gå in till älsklingen o lägga mig o sova ;D ska bara sitta vid
datorn en liten stund tänkte ja =)
imorgon bär det av till dalarna, ska ta med datorn o hoppas på att
det går o komma ut på internet där hehe så man kan blogga lite under
helgen iallafall :P hahah
Ska väl mest ta det lugnt när ja kommer dit, tänkte gå en runda på stan
o sen om jag hittar nåt ;) får egentligen inte köpa nåt har jag lovat mig själv
men det e ganska svårt att motstå hihih... Nedå det blir nog bara nåt
litet isåfall. Får se om vi kanske åker o hälsar på några släktingar oxå.

Tog lite roliga bilder på min kära Albin i älsklingens jobb tröja som jag
lägger upp här hahha han e ju bara för sööt den lillen <3

                                               

                                               

                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0