I väntan....

på en bil så jag kan ta mig upp till dalarna. Jag skulle ha lånat pappas bil men
de ska på fiske-tävligt i katrineholm o den andra killen som skulle kört har
blivit sjuk o kan inte följa med så då måste dom åka med pappas bil :/
Så nu väntar jag på svar från en vän till mina föräldrar i hopp om att få
låna hans bil =) brukar ju låna den så det borde inte vara några problem,
hoppas jag iallafall.... Annars får ja väl stanna hemma, men skulle vara kul
att få åka eftersom ja inte hinner träffa mormor o moster innan vi åker till
turkiet.  Ska ju till Göteborg helgen efter vi har kommit hem från resan
så då kan ja inte heller åka dit :(

Nu ska jag väl fixa lite här hemma så det bara är att dra iväg om
han snart kommer med bilen....hoppas,hoppas,hoppas!! :D

Ha en bra fredag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0