UPPDATERING....

Hehe, har varit dålig på att uppdatera på bloggen men
har tyvärr inte haft tillgång till nån dator under helgen.
I fredags så åkte jag upp till Mora för att spendera helgen hos mormor =)
Kom fram ganska sent så det vart lite kvälls fika o sen la vi oss hehe.
På lördags morgonen så åkte vi vidare till Särna, fixade en massa ute på
gården, vi höll nog på nästan hela dagen där ute ;)
Sen på söndagen så åkte vi tillbaka till Mora, hälsade på mammas
kusin som har flyttat in i lägenheten mitt emot mormor haha lite roligt :D
Sen tog vi det lugnt resten av kvällen o bara glodde på tv.
Och imorse så åkte jag och mamma hem till Örebro igen, var hemma o
fixade lite och sen åke jag o jobba. Och nu ikväll så har jag haft besök av
Rosie, fikade o babbla på som vanligt ;)
Pratade lite om halloween, vi ska ju på fest då men vi vet fortfarande inte
vad vi ska klä ut oss till :/ jag måste komma på nåt snart så jag inte är
ute i sista minuten som jag alltid är för då är det mesta slut i affärerna :(

Ne nu ska jag gå o sova lite, ska upp 5:30....Så nu säger ja godnatt!

Kommentarer
Postat av: majsan

haha hej petra=)tror de har blivit en liten miss här,de är m-l som skrivit de där inlägget ang gröten osv men hon hade mitt nickname...förstod ingentling först av din kommentar=)haha



men som sagt,hoppas allt är bra med dig,hade du de bra i turkiet föresten?



kram

2008-10-21 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0