Tjohoo =)

Sådär, då är man hemma igen..
Vi åkte till Karlskoga vid 12-tiden o kom hem till Örebro vid 18:30, så det
blev en lång dag där haha... Vi käkade på restaurang o handlade lite i affärerna.
Karlskoga är ju inte så värst stort så jag kan ju inte påstå att dom hade många
affärer där haha med andra ord så hade vi gjort karlskoga på typ 30min :P
Så vi fick tiden att gå genom att åka runt lite överallt o kolla vad som fanns att se.
Men det var faktist skoj så ja ska inte klaga för mkt ;) Snart så kommer Rosie hem
till mig, vi ska bara sitta o prata :D

Ha en skön kväll gott folk! PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Nina

För mig spelar det ingen roll.. Alltså det är bara att ringa när du känner för att träffas. Jag är för det mesta hemma på kvällarna.

Puss!

2008-10-06 @ 20:41:09
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0