Helloo :)

Redan måndag igen... shit vad veckorna går fort hehe.
Idag har jag tid i tvättstugan, så jag håller på o tvättar, tiden
går ut 13:00... så skönt när allt är tvättat :D Ska jobba ikväll, så det
blir lugnt nu på förmiddagen, får se om jag kanske orkar städa lite :P
Annars ska jag bara lata mig haha...
Längtar tills lördag så jag får klä ut mig :D ska bli så jävla kul!
Jag och Rosie ska väl ut o handla lite i veckan, måste köpa lite små
tjafs som vi kommer behöva till våran utstyrsel.

Ska försöka betala lite räkningar nu, internet sidan låg nere nyss
när jag skulle logga in.... Ha en bra dag!  Puss & Kraaaam

Kommentarer
Postat av: rosie

Hello sexi :P

Hoppas helgen gick bra;) Nu måste vi fixa det sista för vår utstyrsel :P ahaha puss så länge

2008-10-27 @ 11:46:19
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0