Dags för sängen!

Idag så har jag vart med mamma, mormor & Linda till Marieberg,
vi gick runt o kollade lite på allt möjligt :)
Senare på kvällen så åkte jag, mamma, mormor o moster hem till
Linda på fika, mormor o moster ville se Bastian :D hur stor han har blivit.
Kan inte fatta att han är så stor redan nu.. han var ju nyss en liten bebis.
Ja tiden går allt för fort, snart är väl lilla Eya också en stor flicka <3

Nina: Vi MÅSTE ses snart! Nu är det jag som inte har haft tid :/
Men jag hör av mig så fort jag har lite mer tid :) miss you!

Ska gå o lägga mig nu så ja orkar upp imorgon, ska upp
o tvätta kl 7 =( så det blir ingen sov-morgon för min del! hehe
Sen på kvällen blir det kalas för hela slanten ;) skoj....


Sov gott!!! Love // Pee

                                                           

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, bara att höra av dig :) Du vet ju att jag är hemma för det mesta så ring bara när du har tid!

Puss!

2008-10-08 @ 08:51:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0