Trevlig dag =)

Började dagen med att plocka upp Linda & Bastian. Vi åkte
sen hem till Nina för att fira hennes födelsedag ;) fikade och käka
en massa snacks heheh, mycket trevligt. Vi lekte en hel del med
Bastian och Eya <3 dom ungarna är såå underbara o goa ;)

Sen så åkte jag till jobbet, när jag hade slutat så åkte ja hem
o laddade upp några maskiner med tvätt. Sen efter en stund så
kom Linda, Rosie & Beri förbi, var så skoj så.. Har inte träffat
Beri på länge så det var kul o se henne... blir nog fler dagar efter
helgen, hon blir här i Örebro i 1 vecka :D
Ochnu sitter jag här i köket alldels själv hahah Jonas har gått o
lagt sig han var så trött den stackaren :P Ska snart joina honom men
tänkte iallafall skriva ett inlägg först heheh... Imorgon jobbar jag
kväll, så jag och Nina tänkte dra en vända på marieberg...behöver köpa
hem en massa smått o gott ;) Shoopppiiing :P haha nedå..

Godnatt, Puss & Kram






       

  

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha dem var så söta tillsammans! :)

2008-11-27 @ 09:20:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Har en utmaning till dig ;)

2008-11-28 @ 20:26:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0