Tillbaka igen!

Sorry för den DÅLIGA uppdateringen :/
har typ inte haft tid o blogga :P hehe nedå, men jag har faktist
inte suttit vid datorn, har alltid nåt annat för mig.... fy på mig!

Jag jobbade hela helgen så det blev inte så mkt annat, träffade
väl Rosie o Sandra nån kväll.. Igår så kom Linda, Sandra & Rosie
hem till mig, vi fikade och hade skoj som vanligt ;)

Idag kom det en kille hem till oss, han var från ett företag som heter
Sprida, de har hand om textelefoner och annat för dom som är döva/hörselskadade.
Min mamma hade ansökt om att jag skulle få en bildtelefon så hon kan ringa mig,
Jag ville först inte ha en sån, tyckte bara att den skulle vara i vägen :P hahah
Men så kom han ju idag o gissa om jag vart glad när ja såg va ja skulle få?!!
en laptop WEEII nu har jag två :D hahha lite onödigt kanske men självklart tar
jag emot den när jag ändå får den heelt gratis ;). Det är en helt vanligt laptop med ett
program installerat så jag och mamma kan ringa varandra genom datorn.
Fick även lite tillbehör, en laptop-väska, hörlurar, mus, massa sladdar haha,
och en raouter. Så nu sitter jag och skriver detta inlägg på min nya dator ;)
Ska snart iväg, ska träffa Linda o hänga...får se vad vi hittar på.


till Nina:
GRATTIS på 22-årsdagen idag!
Kommer till dig imorgon och firar dig ;)
hoppas du får en underbar dag!!!
Många pussar o Kraammmar

Kommentarer
Postat av: Nina

Då var det ju bra att din mamma fixade den då ;)



Ses imorgon gumms, och TACK! ;)

PUSS!

2008-11-25 @ 16:22:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0