Tillbaka i Örebro igen!

Skulle ju som sagt åka till min mormor i fredags, men så blev det inte.
Fick lite problem med att hitta nån bil att ta mig dit eftersom våran är sönder :/
Så jag åkte till Mora igår morse, åkte vid 7-tiden så ja var framme typ halv 10 =)
Resan gick bra förutom den sista milen, det var så jävla halt så det gick knappt att
köra haha det var värst i alla uppförs backar :P men ja kom fram iallafall.
Vi har varit hos några släktingar o hälsat på och gjort lite allt möjligt. Jag och
mamma åkte hem idag, vi var hemma vid 20-tiden. Så nu har jag hunnit bada
hundarna, diskat, plocka ihop lite tvätt o nu ska ja ut på en promenix med dogsen =)
Älsklingen är och hämtar våran nya bil :D hoppas den är bra! Det blir en v70.

imorgon jobbar jag en dag-tur så jag ska försöka komma i säng tidigt ;)
godnatt allihopa!!


Pusss / Petra

Kommentarer
Postat av: rosie

God natt Bitch :P hihi

2008-11-17 @ 01:46:12
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: Nina

Är bilen helt ny eller begagnad? Puss!

2008-11-17 @ 12:07:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0