God kväll! ;)

Sådär då är man på hemmaplan igen ;)
Var hemma hos Linda en sväng, satt o snacka och så
lekte jag mycket med Bastian <3 han har blivit sååå
stor. Man tänker inte på det förrens man hör hur mkt han
vet och kan...då börjar man fatta hur stor den killen är hehe.
Ja och efter en stund så begav vi oss hem till Sofie. Skulle dit
o hämta lite olja och annat till bilen som vi har beställt av hennes kille,
så stannade vi där och fikade en bra stund. Är inte så ofta hemma hos
henne längre så det var väldigt trevligt, måste göras om snart!
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen för mig.
Ska upp imorgon bitti o skjutsa Jonas till jobbet och sen hem till Nina :)

Så jag säger godnatt till er alla!

Pussar// Petra

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för blommorna söt! Dem var jättefina ;) Puss!

2008-11-26 @ 15:20:05
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0