En lugn stund!

När ja kom hem från jobbet så sprang jag ner med tvätt i tvättstugan.
Under tiden jag tvättade så hann jag med att damsuga, damma, rensa/göra fint
i städ-skrubben, torka golven, diska, gå ut med hundarna och sen var det dags att
vika in den rena tvätten :D Efter det så var jag tvungen att hoppa in i duschen,
känndes behövligt ;) hahah Så nu är jag ÄNTLIGEN klar! Sitter och väntar på
att Linda ska komma hit o hämta mig, vi ska hem till våran kompis Cissi o fika lite,
ska bli skoj o få se hennes dotter Jennifer, har inte sett henne sen hon var nyfödd och
jag tror hon är typ 4mån nu =)

Ska väl gosa med hundarna tills hon kommer, hörs sen!
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hon födde väl innan mig, så hon är nog 5 månader och lite mer :)

2008-11-05 @ 08:15:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha.. Men det finns många som är 5 månader och väger mer än 10 kg ;)

2008-11-05 @ 13:59:34
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0