Usch vilken kväll :/

Slutade jobbet typ 22:15 så då åkte ja iväg till Statoil... Var så sugen på chips med dip. O när jag sen var på väg hem så skulle jag stanna vid ett rö-ljus i en stor korsning mitt i stan, o då lägger bil fan av :( Den bara dog alltså, aha då stog jag där o försökte starta den men den vägrade. Visste inte hur fan jag skulle göra för att få bort bilen, kunde ju inte bara stå där det var ju as mkt trafik. Ringde till jonas o va helt förstörd hahah... o han väntade på att hans kompis skulle komma o hämta honom, dom skulle iväg nånstans. Så jag fick sitta där mitt i vägen o bara vänta. Satt nog där i ca 20min o då kom äntligen Jonas...Så han kollade va det kunde vara för fel o det var kam-remmen som har gått av :/ o om topplocket har tagit skada så är det bara att skrota skiten....
Då fick ja panik eftersom jag måste ju till jobbet imorgon, så jag ringde en som mina föräldrar känner o snäll som han är så fick ja låna hans bil :D
Så nu får jag ha den tills jag hittar en ny...

Fan jag som äntligen började tycka om min gammla pärla... Aja bara att börja leta bil....

Vad gör ni andra i helgen då?


Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne va tråkigt att de blev så med bilden din!hoppas du hittar en ny snart!
i helgen ska ja på konfirmation och nu ikväll har jag och mamma grillat får se om ja ska ut nå ikväll.. =)

2008-05-10 @ 19:55:38
Postat av: Nina

Fy va jobbigt att bilen måste skrotas! Men men, det är väl sånt man får ta med gamla bilar.. tyvärr.
Hoppas ni hittar en ny snart!

2008-05-10 @ 23:04:51
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0