Trötter....

Har haft fullt upp hela dagen känns det som.
efter jobbet så begav jag mig hem och mötte upp Sandra på parkeringen, hon skulle komma förbi på lite kaffe eftersom hon ändå var i stan. Hon slutade ju skolan idag o blev klar som uska, GRATTIS =)

Vi hann inte sitta så himla länge förens det var dags att åka o träffa Linda o Rosie, vi gick sedan hem till Cissi för att få se lilla Jennifer. Så söt hon var men ja hann inte se henne så mkt för jag var tvungen att sticka iväg en sväng med mor. O sen vid 17-tiden så plockade vi upp pappa på jobbet o vi åkte o handlade lite kött o annat gott,  Jag, Jonas, mamma, pappa, Linda o Bastian grillade o åt gott!

Sen vart det en liten kvälls promenix med Linda o Rosie...kom hem för en lite stund sen...så nu ska ja snart sova e skita trött...men skönt att ja jobbar kväll imorgon så ja kan vila ut :P



haha godnatt

Kommentarer
Postat av: Marre

grilla också igår =) mycket gott!
och vilket underbart väder vi har !
idag ska ja va ute hela eftermiddagen i solen när ja slutar jobba..
imorgon far ja till borlänge för att hitta nå nya partykläder att ha p åsig till helgen!
Puss å kram

2008-05-29 @ 06:34:01
URL: http://marielouice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0