Snart dags att sova!

Idag har jag vart ledig igen =) var och köpte blommor o jord imorse, planeterade fint i mina blomlådor som ska hänga ute på balkongen så fort jonas har fixat fästerna.... nice =) Sen var jag hos Linda en stund, var ute i lekparken o lekte lite med Bastian, var första gången han lekte i sandlådan haha han tyckte inte om att få sand på händerna...sötnöt Sen åkte vi vidare hem till Cissi...Måste ju träffa henne nu innan hon föder =) hon är beräknad den 23Maj men jag tror fan att hon kommer föda i helgen...Hon hade ju ont i magen nu när vi var där...Så snart får vi träffa lilla Jennifer =) Så kul nu när det är ganska många som ska få barn hihi....

O nu har jag äntligen kommit hem, är såå trött så nu ligger jag i sängen med min kära dator, är så bekvämt. Ska upp 05:30 o jobba delad tur, så nu ska jag försöka sova så ja får nån sömn iallafall....

Ha en bra helg alla lediga människor :P Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0