Tillbaka igen...

Har inte haft ork till att sätta mej vid datorn o blogga på ett tag...beror nog också på att ja mest har vart ute i det härliga vädret....Uppdaterar vad jag har gjort under helgen o dessa tre dagarna..

Helgen: I fredags åkte jag o mamma upp till dalarna för att hälsa på mormor. Vi åkte först till Mora, käkade mat o sen packa vi in mormor o mosters grejer i bilen o begav oss till Särna. Tog det lugnt framför tv:n.
Sen på Söndagen så åkte vi tillbaka till Mora, beställde lite mat o sen åkte jag o mamma hem till örebro igen :(

Måndag: Då jobbade jag dag så efter jobbet åkte jag o mamma  en svängt till Marieberg o shoppade lite..sen vi 17-tiden skulle mammsen till frisören så då satt ja där o ugglade ett tag, Sen åkte ja hem igen o satte igång med städningen och tvättade samtidigt. Sen var det bara sängen som gällde, var sååå slut.

Tisdag: Sandra kom o hämtade upp mig typ vi 10,då stack vi till Max o käkade lite frulle hihih....
Sen åkte vi vidare till Hampetorp o tog färjan över till Vinön. Där hyrde vi oss en varsin cykel o tog en tur ner tilll badstranden. Vi spelade lite kort, solade, stog på händer o hade skit kul =) var röd som en räka när ja kom hem haha... då bestämmde vi oss för att dricka lite öl. Så vi satt hos mej o snackade o drack. Vid 23 så drog vi vidare till en bekant till Sandra o fortsatte festa där....fyfaan vart lite fööör mkt ...kände av det imorse när ja vaknade...usch...jobbade ju kväll idag som tur var :P

O nu ikväll så var ja hos Sandra en stund o fixade hennes hår, hon ska på studenten imorgon...


Ska lägga mej nu, mamma kommer imorgon förmiddag o då ska ja färga hennes hår...


Ha en trevlig torsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0