Student-dagen =)

Är såå avundsjuk på alla studenter haha... vill ta studenten igen, hör hur alla åker runt i deras vagnar och skriker o har kul...vill också :(

Mamma var här en stund på morgonen, hjälpte henne med att färga hennes hår, så nu är hon snygg i håret ;)
Ska åka o jobba vid 4 så de sista timmarna ska jag bara njuta av här ute på balkongen.
Ska även jobba hela helgen så det blir väldigt lugnt för min del. Jag kommer jobba ända tills på torsdag nästa vecka...så det blir typ 9dagar i streck som jag jobbar....är sen ledig fredag-söndag. Och på söndag den 15 Juni fyller "lilla" Bastian 1år, kan inte förstå att det är ett helt år sedan han kom till världen, sötnöt <3


Hare bra! / Love


Kommentarer
Postat av: Marre

fy tusan ja.. studenten hade ja lätt kunna gjort om.. bara denna sista dag som man själv va i foskus!!underbart!
hana och ylli tog studenten här idag =)

2008-06-05 @ 23:46:12
URL: http://marielouice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0