Midsommar-dagen...

Nu är midsommar helgen snart över o skönt är väl det. Tycker att midsommar e så jävla överskattat så allt blir ändå bara skit i slutändan, så det var bra att ja jobbade denna helg o tjänar in bra med pengar :D haha

Har inte mått så bra de senaste dagarna, Torsdag den 19/6-08 hände något mycket tragisk för en av mina bästa vänner, jag  lider så mkt med dig S så du anar inte. Om det känns tungt o jobbigt och du bara vill prata eller komma bort för en lite stund så tveka inte till att höra av dig till mig, jag ställer mer än gärna upp för dig och det hoppas jag att du vet! Världens största kram till dig gumms <3


kommer mer senare...måste äta innan det är dags att jobba igen...

he en underbar bakfylla dag idag för er som var ute o söp igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0