Helgen är över :/

Fasiken va fort helgerna går..usch...
 
I fredgas var jag hemma heela dagen hahaha...var såå trött. Sandra kom förbi en sväng på kvällen o då satt vi ute på balkongen o snackade skit, trevligt.
Sen i Lördags var det egentligen meningen att jag skulle ut på krogen men jag kände mej inte så bra så ja sket i det. Åkte hem till Linda o hängde där istället =)
Kändes sååå bra att vakna upp idag och inte känna att jag var bakis hihihi
Var på kalas idag hos Linda, Basse blev ju 1år...Grattis igen!

Ska sova alldeles snart, ska upp 5:30...Jobbar dag hela veckan så det känns helt ok. Får se om ja o Jonas ska på hus-visning kl 17:00.... uppdaterar senare om det va nåt att ha :P


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0