avklarad helg..

Har nu jobbat sen i onsdags, hela helgen jobbade jag delade turer.
I fredags så var ja på stan med Linda o Rosie, vi satte oss på en uteservering o snackade skit. När vi kom till stället så la jag min väska på en stol o så gick ja in för att beställa i baren. När ja sen kommer ut så ligger det en servett på min plats där nån hade skrivit ( i love you)  hmm har ingen aning om vem det var, pinsamt iallafall eftersom det var fuuulllt med folk så alla måste ju ha sett det...aja töntigt...

I går så lurade Sofie upp mig på stan för ännu en kväll på uteserveringarna, tog oss några öl o bara njöt =)
vi var på två olika ställen o ja hade faktist riktigt kul, tack för en skojig kväll =)
O idag har ja inte gjort så mkt, bara tagit det lugtn...skönt det med...
ska in o legga mej med älsklingen som sussar så gulligt <3


Godnatt påer folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0