I´m back!

Sådär då är man på hemmaplan igen =)
Har ju vart hos kära mormor uppe i dalarna. Har vart såååå ljuvligt, trivs så jävla bra där uppe. Men ändå har det vart jobbigt o vara ifrån gubben :( hehe...
Vi har väl inte gjort så mkt speciellt, mest fixat o hållt på ute på gården med gräs o blommor o så. Sen har ja såklart latat mig en hel del ;) inte så ofta man får maten färdig serverad o slippa disk o allt tråkigt ;)

Kom hem i Fredags vi 23 tiden. Då dök Sandra & Rosie upp hemma hos mig. Vi satt med vårat kaffe o te o bubbla massa skit haha... Dom åkte hem typ vi 2:30 så då la ja med direkt..trött som bara den.
O igår vart det utgång med Linda, Sandra o Emma.
Vi satt hos mig o förfestade o sen drog vi till ett ställe som heter backstage. Första gången vi var där, hade inte så mkt till val nu när alla ställen har ändrat åldersgränsen till 25, så jävla ruttet. Men kul hade vi iallafall haha förutom att jag vart lite fööör full, mådde inte alls bra imorse :/

På tisdag sticker ja till Skåne till mina andra släktingar :D ska bli sååå kul. Älskar verkligen skåne som faan...


dags att sova nu, dröm sött! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0