Tingeling ;)

Glömde helt att uppdatera bloggen igår eftermiddag :P
var så jäkla trött framåt kvällen så jag somnade på soffan vid
22-tiden o sen vaknade jag 03:00 haha snacka om utslagen :P

Igår så åkte jag hem till Nina en sväng efter jobbet. Vi fikade
och pratade tills det var dags för mig att åka hem igen.
Senare på kvällen så drog jag iväg till marieberg och några
andra ställen och handlade lite julklappar och smått & gott till
mig själv såklart :D hehe. Idag har jag inte gjort så mkt, damsugit
och torkat golven lite så nu är det någorlunda rent här hemma.
Ska snart iväg till jobbet, sen är jag ledig torsdag & fredag. Jag
och Sandra ska till frimis imorgon på julbord :D ska bli jävligt kul!

Hoppas ni får en bra dag! Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Nina

Menar du korten som fotografen tog? Isf kan du göra det ;)

2008-12-17 @ 15:09:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0